Clienții Efloral au, conform legislației române în vigoare, dreptul de a returna produsele achiziționate, prin denunțarea unilaterală a contractului de vânzare - cumpărare încheiat la distanță, fără invocarea nici unui motiv.
Clienții Efloral au posibilitatea de a returna numai produsele care nu sunt perisabele și/sau alimentare. În consecință, florile și dulciurile nu se pot returna, jucăriile, vazele și coșurile, se pot returna.
Returnarea se face prin trimiterea produselor pe adresa Efloral, bld. Timişoara, nr. 12, sector 6, București, prin orice curier rapid doriți însă NU prin Poșta Română (întrucât această nu livrează la sediu).
Costul aferent transportului coletului de retur va fi plătit de client în momentul expedierii, în caz contrar fiind refuzat la primire.
În colet se vor afla toate documentele primate inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii.
Coletul trebuie trimis la sediul nostru în maxim 10 zile lucrătoare din momentul primirii comenzii.
Suma plătită va fi rambursată integral, mai puțin costul transportului care rămâne în sarcina clientului, în 30 de zile de la primirea integrală a coletului de retur și scrisorii de denunțare (dacă cele două vin separate, cele 30 de zile trec de la ultima care a fost primită).